ACHTERGROND 6,7 aan hun gemeente (Gelders gemiddelde = 6,1), ruim een half punt hoger dan in 2010, toen een 6,0 werd genoteerd. Het imago van Zaltbommel zit dus in de lift. Dat is volgens de ondernemers de verdienste van de gemeentelijke organisatie zelf, die zich steeds meer als goede hotelier opstelt. Het kenmerk van een goede hotelier is dat hij oog zaltbommel werkt door heeft voor zijn klanten, met een personal touch. Tenminste, zo zou het moeten zijn, en zeker in een middelgrote gemeente als Zaltbommel verlangen ondernemers een persoonlijke benadering. Het is de reden dat je naar een lokaal hotel gaat in plaats van naar een Holiday Inn. Maar het kenmerk van een goede herbergier is niet alleen het imago, het is de praktijk van alledag. Zo blijkt uit een rondgang die de redactie van Zaltbommel werkt door maakte langs een aantal ondernemers, waaronder Dick Brandwijk van Brandwijk Kerstpakketten/ Promo.nl. ‘Het prettigste van de gemeente is dat de medewerkers zo toegankelijk zijn. Er is een aantal bekende gezichten waar je zaken gedaan krijgt, indien dat nodig is. Ze denken met je mee. Vaak komt PAGINA 11 Pagina 10
Pagina 12Heeft u een sportblad, publitas of internet onderwijs magazines? Gebruik Online Touch: flyer digitaal bladerbaar publiceren.
Zaltbommel werkt door Lees publicatie 255Home